اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری برگزار شد/ علی نژاد: گزارش های مالی انحراف زیادی دارد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فدراسیون دوچرخه سواری با حضور اعضا و ریاست مهدی علی نژاد برگزار شد.

مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری برگزار شد/ علی نژاد: گزارش های مالی انحراف زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع عمومی عادی سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری از ساعت 14 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این جلسه به ریاست مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون و سایر اعضاء مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکل کمیته به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها و مهدی مستجاب الدعوه دبیر امور مجامع نیز در این نشست حضور داشتند.

این نشست به منظور بررسی عملکرد فدراسیون در سال گذشته و تصویب برنامه‌های سال جاری انجام شد که ضمن ارائه به مجمع مورد تأیید قرار گرفت. 

اعضای مجمع پس از ارائه نقطه نظرات خود در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای این رشته، راهکارها و پیشنهاداتی را مطرح کردند.
همچنین خزانه‌دار و بازرس فدراسیون گزارش خود را در حضور اعضاء مجمع ارائه کردند. هنگامی که خزانه دار گزارش های مالی را ارائه می داد، مبلغی حدود یک میلیارد برای کار فرهنگی صورت گرفته بود که علی نژاد نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد فدراسیون نمی توانسته پاداش مدال آوران را در سرفصل کارهای فرهنگی بیاورد و گزارش انحراف زیادی دارد و در صورتی تایید خواهد شد که اصلاحات انجام شود و هیات رئیسه آن را تایید کند.

وی خطاب قمری گفت: نحوه حسابداری ایراد داشته و تخطی شده و باید در مجمع بعدی اصلاح این موارد اعلام شود.

معاون وزیر ورزش با اشاره به مشکلات فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مشکل اصلی کمبود منابع بوده و بودجه دولتی هم نمی تواند پاسخگو باشد و هرکسی که می خواهد در سال آینده نامزد شود باید به این نکته توجه داشته باشد‌.

هنچنین بازرس فدارسیون اظهار داشت: برخی افراد هیات رییسه در جلسات غایب هستند و به دلیل مشغله ظاهرا نمی توانند حضور داشته باشند.

قمری در مورد صحبتهای بازرس عنوان کرد: این افراد کمک های خود را به فدراسیون انجام می دهند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. 
انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول